Set schuifwand wagons met zeildoek type Rils (3Q 2024)
Voorbeeld: Set bestaand uit twee 4-assige Schuifwand wagons met zeildoek type Rils van de Belgische Staatsspoorwegen (SNCB). Ingedeeld bij B-Cargo. Europees standaardmodel me
Voorbeeld: Set bestaand uit twee 4-assige Schuifwand wagons met zeildoek type Rils van de Belgische Staatsspoorwegen (SNCB). Ingedeeld bij B-Cargo. Europees standaardmodel me
Voorbeeld: Sneltrein-ligwagen BI6 2e klas van de Belgische Spoorwegen (NMBS). Kleurenschema van een nachttrein. Traject Brussel-Zell am See. Eurofima-type. Zoals begin/midden jaren 2000 in gebruik.
Voorbeeld: Sneltreincoupérijtuig BI6, 2e klas, van de EuroCity "EC 90 Vauban" van de NMBS voor het traject Zürich-Basel-Luxemburg-Brussel. Eurofima-type. Zoals begin/midden jaren 2000 in gebruik.
Promowagen van garantie Danckaert voor het 25 jaar bestaan van de firma
Promowagen van garantie Danckaert voor het 25 jaar bestaan van de firma
Voorbeeld: 3 verschillende goederenwagens van de SNCB, B-Cargo. Een tweeassige rongenwagen type Ks, een vierassige rongenwagen type Res Europese standaarduitvoering met een lengte van 19,90 meter en een gesloten goederenwagen Gbs. Zoals in gebruik rond 2003.
Voorbeeld: Diesellocomotief serie 55 in dubbeltractie van de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen (SNCB/NMBS). TVM-sleeplocomotief voor TGV, Thalys enz.
Voorbeeld: Tweeassige containerwagen voor losgoedcontainers. Particuliere goederenwagen België met gele containers van Albemarle Corp. Ingezet door de SNCB. Zoals in gebruik tijdens tijdperk V rond 2001.
Model: Containerwagen met bedrijfsnummer 23 88 411 0 110-4. Met remplatform en gemonteerde opschriftplaten. Gele container met nummer 7550. Borgklem voor vastzetten van de container wordt meegeleverd. Lengte over de buffers 11,4 cm. Gelijkstroomwielstel E700580. Trix Express-wielstel: E33357811.
Met voor multiprotocol geschikte digitale decoder en uitgebreide geluidsfuncties. Speciale motor, centraal ingebouwd. 4 via cardan aangedreven assen. Antislipbanden. Met de rijrichting wisselend driepuntsfrontsein en twee rode sluitseinen in conventioneel bedrijf, digitaal schakelbaar. Frontseinen aan loczijde 2 en 1 elk afzonderlijk digitaal uitschakelbaar.